Με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχαμε στο 15ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 29 Απριλίου, στις 18:00, στο Ομήρειο Π.Κ.Δ.Χ. με την παρουσία των μαθητών/τριών των ΣΤ’ τάξεων του σχολείου μας.
Οι μαθητές/τριες μας παρουσίασαν δύο έργα, αναδεικνύοντας τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τις ψηφιακές τους δεξιότητες.
Το πρώτο έργο αφορούσε τον προγραμματισμό με Microbit, υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Πληροφορικής κ. Νέστορα Ξυλά, ο οποίος ενέπνευσε τους/τις μαθητές/τριες να εξερευνήσουν τον κόσμο του προγραμματισμού.
Το δεύτερο έργο ήταν ένα πρωτότυπο stop motion βίντεο με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της Στ1 τάξης κας Δέσποινας Αρμενάκη, δημιουργημένο στο πλαίσιο περιβαλλοντικού προγράμματος, μέσα από το οποίο οι μαθητές/τριες εξέφρασαν τις ευαισθησίες και τους προβληματισμούς τους για το περιβάλλον.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτών των αξιόλογων δράσεων!

