Την Τετάρτη 29 Απριλίου οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας, συνοδευόμενοι/ες από την εκπαιδευτικό φυσικής αγωγής κ. Τζέλα Γεροντέλη, τη δασκάλα της τάξης κ. Τίνα Κουτσιανούδη και τη δασκάλα του τμήματος ένταξης κ. Ελένη Κοντογιάννη, επισκέφτηκαν το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο της πόλης μας. Εκεί είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν ξανά τους φίλους που είχαν κάνει από την επίσκεψη μαθητών του Ειδικού δημοτικού στο σχολείο μας, πριν από κάποιους μήνες, αλλά και να γνωρίσουν καινούριους μαθητές/τριες που φοιτούν σε αυτό το σχολείο.
Αρχικά, μπήκαν στην αίθουσα του γυμναστηρίου όπου εκεί, με την καθοδήγηση του κ. Ιορδάνη, δασκάλου φυσικής αγωγής του Ειδικού Σχολείου, έπαιξαν δύο παρολυμπιακά αθλήματα, όπως boccia και goalball! Στη συνέχεια, χτύπησε το κουδούνι για διάλειμμα και βγήκαν στο προαύλιο του σχολείου και έγιναν όλοι μια μεγάλη παρέα. Παίξανε, τρέξανε, γελάσανε παρέα με όλα τα παιδιά και εκεί καταλάβαν πως το παιχνίδι είναι μια παγκόσμια γλώσσα που δεν χρειάζεται πολλά λόγια, παρά μόνο διάθεση για επικοινωνία!
Έπειτα, μπήκαν σε μια άλλη αίθουσα, κάθισαν μαζί με τους νέους τους φίλους και έφτιαξαν μία κατασκευή. Συγκεκριμένα, βοηθώντας ο ένας τον άλλον δημιούργησαν μετάλλια φιλίας, τα οποία δόθηκαν σε όλα τα παιδιά από τους δύο δασκάλους φυσικής αγωγής των δύο σχολείων, την κ. Τζέλα και τον κ Ιορδάνη. Μετά βγήκαν πάλι στο προαύλιο για λίγο ακόμη παιχνίδι και για να αποχαιρετιστούν πριν την επιστροφή στο σχολείο τους! Θέλοντας οι μαθητές μας να αφήσουν κάτι πίσω τους που να θυμίζει αυτήν τη συνάντησή τους, τους προσφέρανε μια μεγάλη αφίσα που είχαν ετοιμάσει στην τάξη τους με πολλή αγάπη.
Ευχαριστούμε πολύ όλους τους εκπαιδευτικούς και τους/τις μαθητές/τριες του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου για τη φιλοξενία τους, καθώς και για τα κεράσματα που τους πρόσφεραν και τις κατασκευές. Φεύγοντας, εκτός από μια πολύ ωραία ανάμνηση, πήρανε και ένα σπουδαίο μάθημα: η φιλία δεν κοιτάζει διαφορές, αλλά καρδιές, χαμόγελα και όμορφες κοινές στιγμές! Εις το επανιδείν!

