Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο ΚΕΠΕΑ Ομηρούπολης στην Κλειδού

Την Τρίτη 5 Μαΐου οι μαθητές/τριες της Δ΄ και Ε΄ τάξης του σχολείου μας, με συνοδούς την κ. Στέλλα Φραγκούλη δασκάλα της Δ΄ τάξης, την κ. Τίνα Κουτσιανούδη δασκάλα της Ε΄ τάξης και την κ. Βίκυ Μαλτέζα δασκάλα αγγλικών, επισκεφτήκανε το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία Ομηρούπολης Χίου στην Κλειδού και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Ψάχνοντας το Μαντίλι της Πληγωμένης Νεράιδας».

Εκεί οι μαθητές μας μετά από την υποδοχή και μια σύντομη παρουσίαση για τις πυρκαγιές που έχουν πλήξει το νησί μας, έπαιξαν παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού. Το παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού εισήγαγε τα παιδιά σε μια περιβαλλοντική ιστορία μέσα από τη διαδραστική αναζήτηση. Η Νεράιδα της Κλειδούς, που προστατεύει τα ζώα του δάσους, έχει πληγωθεί και χάσει το μαντίλι της κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών πυρκαγιών. Τα παιδιά κλήθηκαν να το βρουν, αντιμετωπίζοντας γρίφους και μικρές προκλήσεις που ενισχύουν την παρατηρητικότητα, τη συνεργασία και τη σχέση τους με τη φύση. Η δραστηριότητα ολοκληρώθηκε με την εύρεση του μαντιλιού, προσφέροντάς χαρά και ικανοποίηση στους μαθητές μας για όλα αυτά που μάθανε και είδανε εκεί! Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΕΠΕΑ, την κ. Ματρώνα Παπά και τον κ. Σταύρο Σπυράκη που χάρισαν στους μαθητές μας μια αξέχαστη μέρα! Οι πρωτότυπες δράσεις τους και η θετική τους ενέργεια έκαναν την επίσκεψή τους μοναδική!