Η επίσκεψη της E΄ τάξης στο Βυζαντινό Μουσείο και στο Κάστρο της Χίου

Την Παρασκευή 15 Μαΐου οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης του σχολείου μας με συνοδούς τη δασκάλα τους κ. Τίνα Κουτσιανούδη και τη δασκάλα των αγγλικών κ. Βίκυ Μαλτέζα, επισκεφτήκανε δύο από τα πιο εμβληματικά σημεία της πόλης μας, το Βυζαντινό Μουσείο και το Κάστρο της Χίου, ανακαλύπτοντας τα μυστικά τους!

Ξεκινήσανε από το Βυζαντινό Μουσείο, το οποίο στεγάζεται στο παλιό οθωμανικό τέμενος στην πλατεία. Είδανε από κοντά βυζαντινά γλυπτά και τοιχογραφές, καθώς και επιγραφές και αντικείμενα που τους βοήθησαν να καταλάβουνε πώς ζούσαν οι άνθρωποι στη Χίο κατά τη βυζαντινή και μεταβυζαντινή περίοδο.

Στη συνέχεια, περπατήσανε μέχρι το Κάστρο και μπήκανε από την κεντρική πύλη (Porta Maggiore), είδανε την Σκοτεινή Φυλακή, ανεβήκανε στο Παλάτι Ιουστινιάνι, είδανε το Οθωμανικό νεκροταφείο στην κεντρική πλατεία, την εκκλησία του Αγίου Γεωργίου και τέλος επισκεφτήκανε τα Οθωμανικά Λουτρά. Εκεί ξεναγηθήκανε στους θολωτούς χώρους των λουτρών και φανταστήκανε την καθημερινότητα των ανθρώπων που σύχναζαν εκεί για τη χαλάρωσή τους.

Μετά από αυτή τη διαδρομή στον χρόνο, επιστρέψανε στο σχολείο μας λίγο πιο πλούσιοι σε γνώσεις και εικόνες από την ιστορία του τόπου μας!